W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zakupionych w v4r.pl urządzeń możesz sprawdzić typowe pytania od naszych Klientów i najczęstsze odpowiedzi na powtarzające się pytania znajdujące się w instrukcji obsługi.

Aby skorzystać z pomocy telefonicznej lub mailowej niezbędne jest podanie numeru gwarancji lub dowodu zakupu dokonanego w naszej firmie. 

Możesz opisać problem i przesłać wiadomość wraz z numerem gwarancji na adres: 

sklep@v4r.pl

Możesz również skontaktować się z naszym serwisem i obsługą Klienta telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

W tych samych godzinach zapraszamy do naszego Salonu Sprzedaży i Serwisu w Wyględach, przy ul. Leśnej 131.

Do dyspozycji naszych Klientów jest także numer telefonu:

661 45 39 19

Jeżeli po konsultacji z naszym serwisantem będzie istniała konieczność dostarczenia produktu do naszego serwisu wydrukuj i wypełnij zgłoszenie serwisowe, które znajdziesz tutaj.

Uwaga !

Prosimy nie składać zapytań jeśli zakupili Państwo okazyjnie na aukcji tańsze produkty nie posiadające certyfikatów lub niewiadomego pochodzenia. W związku z dużą ilości takich zapytań i wysoką awaryjnością tych urządzeń nie jesteśmy w stanie zajmować się takimi sprawami.

Najczęściej zadawane pytania:

Czy muszę się rejestrować w sklepie ?
System sklepu nie wymaga zakładania konta i rejestracji. Jeśli zdecydujesz się jednak zarejestrować w sklepie zyskasz dodatkową możliwość późniejszego śledzenia losów swojego zamówienia.
 
Jak zapłacić za towar ?
Najwygodniejszą formą zapłaty jest wysyłka za pobraniem. Kwotę należności uiścisz bezpośrednio u kuriera, który dostarczy przesyłkę. Możesz również zapłacić przelewem lub poprzez system płatności elektronicznych. O dokonanie wyboru system poprosi Cię po przejściu do kasy w trakcie finalizacji zmówienia.
 
Ile będę czekał na zamówione produkty ?
Czas to pieniądz – my nie czekamy z wysyłkami. Jeżeli status danego produktu wyświetlony na stronie w momencie składania zamówienia został opisany jako „Dostępny” wysyłkę postaramy się zrealizować niemal natychmiast. Zamówienia za pobraniem wysyłamy każdego dnia o godz. 11.30. Jeśli wybrałeś płatność na konto sprawdzimy czy Twoja wpłata została już zaksięgowana – jeśli wpłynie do nas do godz. 11.00 w dniu roboczym, przesyłkę będziemy starali się wysłać tego samego dnia. Wysyłki realizujemy szybką firmą kurierską FedEx lub pocztą kurierską Pocztex. Zamówione produkty powinny być u Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych. Produkty mniej wartościowe wysyłamy również Pocztą Polską – priorytetem. Wysyłki pocztowe wychodzą od nas co 2 dni.
 
Czy mogę podać inny adres dostawy ?
Oczywiście. W trakcie realizacji zamówienia podaj w danych osobowych Twoje właściwe dane, a w polu na uwagi wpisz dodatkowe dane odnośnie miejsca dostarczenia przesyłki. Jeśli potrzebujesz fakturę podaj pełne dane firmy w trakcie realizacji zamówienia – w przeciwnym wypadku otrzymasz od nas paragon.
 
Co więcej ?
Pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia dzwoń do naszego konsultanta.